Понедельник, 25.09.2017, 14:44
Приветствую Вас Гость | RSS
Компьютер: жизнь внутри
Поиск
Форма входа

Новое...
Реальный замер скорости интернета
Смартфоны будут заряжаться от нашего тела
Intel и Micron разрабатывают 32-слойный чип памяти 3D NAND
OCZ планирует начать продажи своих новейших SSD-дисков серии Saber 1000
Универсальный аксессуар 8-в-1 XiStera для смартфонов Apple iPhone
Corsair дополнила свою линейку компьютерных корпусов Carbide новой моделью 330R Titanium Edition
От партнеров:
Друзья сайта
Статистика
Херсонский ТОП
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2013 » Июнь » 9 » Інструкція як створити групу в Вконтакте
15:05
Інструкція як створити групу в Вконтакте

Інструкція як створити групу в Вконтакте

Отже, перед тим як створювати групу в Вконтакте слід сказати, що якщо з якихось причин ви захочете видалити дану групу, то зробити це у вас не вийде. Як таке видалення груп у Вконтакте не передбачено, її можна тільки «очистити», але не видалити. В принципі, про процес видалення групи ми розповімо вам трохи пізніше, а зараз давайте розглянемо інструкції по створенню всіх трьох видів груп.
Для створення групи в Вконтакте вам необхідно зайти на свою сторінку в даної соціальної мережі і в лівому меню натиснути «Мої групи».

У вас відкриється список з груп, в яких ви перебуваєте і на які підписані.

Потім вгорі, нижче панелі навігації, натисніть на посилання «Створити спільноту».

Після цього у вас з'явиться вікно з вибором виду сообщества

Створення групи

Для того щоб створити просту групу - залишаємо крапку на місці, так як спочатку буде обрана проста група. У верхньому полі введіть назву групи, наприклад: «Найцікавіше з Інтернету» або «Клуб любителів iPhone», одним словом - ім'я вашої спільноти. Потім натискаємо кнопку «Створити спільноту».

Після створення групи вам потрібно буде внести налаштування її профілю. Якщо ви раптом передумали, то можете перейменувати групу. Якщо ж ні - залишаємо назву колишнім.

Адреса сторінки

У полі адреси сторінки система автоматично введе її порядковий номер. Але для того щоб ваша група негубилася серед тисяч інших груп, рекомендуємо придумати якесь більш оригінальна назва, написане латинськими літерами. Якщо дана адреса буде зайнятий, а про це вас поінформує система, то вам доведеться змінити або ж зовсім придумати нову адресу.

Опис спільноти

В описі спільноти необхідно написати кілька слів про тематику співтовариства і його цілях. Також рекомендується ввести декілька ключових слів для того, щоб вашу групу могли знайти в пошукових системах, ввівши запит, який буде збігатися з ключовими словами.

Тема сообщества
Тут вам необхідно із запропонованого переліку тим вибрати ту, до якої буде ставитися ваша група.

Веб-сайт

Якщо матеріали які ви будете публікувати ставляться до вашого сайту, або ви хочете просто внести інформацію про себе, то в даному полі введіть адресу свого ресурсу.

Розташування

Тут вам необхідно ввести те місто, в якому ви перебуваєте або ж для якого регіону розрахована ваша група.

Налаштування доступу та конфіденційності

Нижче вам потрібно буде налаштувати доступ до своєї групи, натиснувши лівою кнопкою мишки на тип доступу, навпроти кожного параметра.
Коли всі параметри налаштовані, натискаємо кнопку «Зберегти» і все - група створена.

Створення публічної сторінки

Якщо ж ви хочете створити публічну сторінку в Вконтакте, то зробити це можна наступному чином

У даному вікні вводимо назву публічної сторінки, наприклад: «Магазин одягу - Пасаж», «Новини сайту - InfoNews» і т.п.
У виборі виду сообщества вибираємо пункт «Публічна сторінка». Після цього натискаємо на кнопку «Створити спільноту».

Тепер вам належить вибрати тип сторінки:


    * Місце або невелика компанія (для відвідувачів якого-небудь місця і власників різних закладів);

    * Компанія, організація або веб-сайт (для власників фірм і для власників сайтів);

    * Відома особистість чи колектив (для музикантів, акторів, політиків, громадських діячів тощо);

    * Твір або продукція (для авторів і шанувальників, а також для виробників товарів).

Вибравши тип вашої сторінки поставте галочку в полі, де ви підтверджуєте, що є офіційним представником і приймаєте правила. Потім натискаєте кнопку «Створити сторінку».

На сторінці вас попросять ввести певну інформацію:

Адреса сторінки
У даному полі введіть бажаний адресу вашої сторінки в Вконтакте.

Категорія
З переліку виберете ту тематику, до якої належить ваша сторінка.

Опис спільноти
У даному полі введіть кілька пропозицій про даної публічній сторінці, про свій ресурс або ж про свою діяльність.

Веб-сайт
Тут необхідно ввести адресу свого офіційного веб-сайту.

Дата заснування
Вводимо дату заснування ресурсу, компанії, установи, заклади тощо

Зворотний зв'язок
Залишивши галочку - ви дозволите передплатникам і користувачам ресурсу залишати коментарі до ваших матеріалів.

Експорт у Twitter
Натиснувши на посилання "Налаштувати" перед вами з'явиться вікно, в якому вас попросять авторизувати свій Twitter-акаунт. Дана функція дозволить автоматично відправляти в Twitter-акаунт посилання на опублікований матеріал.

Створення додаткових розділів сторінки
Перед тим як створювати сторінку, ви напевно вирішили, що саме будете на ній публікувати. Виходячи з цього відзначте галочками те, які розділи вам будуть для цього необхідні:


    * Посилання;

    * Фотоальбоми;

    * Відеозаписи;

    * Аудіозаписи;

    * Обговорення;

    * Заходи;

    * Місця;

    * Контакти.


Вибравши необхідні розділи, натискаємо кнопку «Зберегти» і сторінка готова.

Створення захода
Щоб створити групу-захід, вам у вікні створення нової спільноти потрібно написати назву заходу і вибрати третій пункт: «Захід».

Після цього натискаємо пункт «Створити спільноту» і переходимо в меню налаштування сторінки заходи.

Як і при створенні попередніх видів спільнот на самому початку можна відкоригувати назву заходу та адресу сторінки в соціальній мережі. Далі введіть опис заходу, інформацію яка зацікавить користувачів, можна згадати спонсорів і т.п. Якщо є офіційний сайт заходу, його головних організаторів ну або іншого ресурсу який пов'язаний з ним, то введіть його веб-адреса у відповідне поле. Ну і, звичайно ж, головне - вкажіть час початку заходу (і якщо це необхідно, то час його закінчення). Не забудьте вказати і місце проведення заходу, і налаштувати доступ до даної сторінки.
Нижче виберете ті категорії даних, які ви будете публікувати на сторінці заходу і доступ до них:


    * Фотографії;

    * Відеозаписи;

    * Аудіозаписи;

    * Документи;

    * Обговорення (коментарі користувачів до матеріалів);

    * Матеріали;

    * Тип зустрічі.


Після чого перевіряємо введені дані і натискаємо кнопку "Зберегти".

Зміна інформації та параметрів груп
Пам'ятайте, що в будь-який час ви зможете внести зміни в параметри груп. Ви зможете змінити назву, обмежити або розширити доступ користувачам, додати додаткові розділи і т.п.
Просмотров: 1445 | Добавил: Master_Loki | Теги: створити, Інструкція, вконтакте, група | Рейтинг: 0.0/0





Помощь On-Line
t>